Van Instagrammer naar Instapreneur met meer volgers, klanten en omzet!
Een complete cursus met alles wat je nodig hebt om jouw Instagram strategie te laten werken voor jouw business.
Nu weet ik aan welke knoppen ik moet draaien om volgers te converteren naar klanten.
Ik heb een strategie die ervoor zorgt dat ik ook zichtbaar ben als ik geen tijd heb. Ik ben helemaal niet meer bezig met likes. Ik weet nu welke statistieken belangrijk zijn. Ik heb zoveel saves op mijn carroussel posts!
– Kirsten @hartvoorwijn
Instapreneur is meer dan een cursus over Instagram. Je gaat nadenken over je hele business zoals waar je bedrijf voor staat, welk gevoel jouw ideale klant moet hebben bij je merk en je ideale community. Ik vind de video’s, uitleg en opdrachten heel duidelijk en fijn uit te voeren. Het werkboek die je invult zorgt ervoor dat ik er lekker in zit. Ik zou de cursus zeker aanraden!
– @irisroest
In deze cursus geef ik je niet alleen alle kennis en skills, maar ik ga nog een stap verder door jouw Instagram te verbinden aan jouw superpower, aanbod en andere core aspects van je business.
Je zit uren (eerlijk zijn!) op Instagram, maar de likes blijven uit. De omzet ook.
Eigenlijk weet je ook niet echt wat of wanneer te posten en doe je maar wat. Maar het ziet er zo makkelijk uit! Waarom zijn anderen wel succesvol en krijgen al die influencers die geen fok te melden hebben, wel all the gold…
Klinkt dit bekend? Met focus en strategie transformeer ik jouw Instagram van een vijver met dooie vissen in een warme fanbase die maar geen genoeg van je krijgt.
Groen van jaloezie word je ervan. Andere ondernemers om je heen lijken in recordtempo te groeien en de ene na de andere leuke klant aan te trekken via Instagram. Lichtelijk beteuterd kijk je naar je eigen resultaten. Je hebt heus wel volgers en ze liken je posts ook wel, maar iets bij je kopen… you wish.
Maar hé, jij laat je niet zomaar uit het veld slaan. Stug ga je door. Nog meer content maken, nog meer mensen aantrekken, nog meer waarde delen. Elke. Dag. Weer.
Tot je je realiseert: aan alleen volgers heb je niet zoveel.
Dat is precies wat ik in de afgelopen 10 jaar als ondernemer op the Gram ontdekte.
Mijn eerste IG-account had 100.000 volgers
Mijn tweede IG-account had 60.000 volgers
Mijn derde IG-account heeft 28.000 volgers
Mijn vierde IG-account heeft 13.000 volgers
Mag jij raden met welk account ik het meest heb verdiend…
Bingo!
Alleen een hoop volgers is niet genoeg als je klanten wilt aantrekken via Instagram. Wat je nodig hebt, is een strategie waardoor je volgers niet alleen liken, maar ook bij je kopen.
Waarom geef je ‘m dan wel de schuld wanneer het je maar niet lukt om succesvol te zijn op Instagram?
Net als dat het alleen maar draait om knappe mensen met knappe plaatjes en knappe verhaaltjes. Ook heb je de boot echt niet gemist als je nu pas instapt. Het is niet te vol op Instagram en jij bent niet te lelijk of te oud. Het is ook niet makkelijk en snel geld verdienen.
Wat wel waar is?
Dus leer ik je wat ondernemers nodig hebben en welke rol Instagram potentieel in hun business kan hebben. Heel veel mensen hebben wel veel volgers, maar verdienen daar niet aan.
Waarom is dat? Misschien zeg je wel de juiste dingen, maar tegen de verkeerde mensen. Of praat je al een behoorlijke tijd tegen een lege zaal.
In deze cursus analyseren we onder andere de boodschap, waar deze terecht komt en hoe die twee optimaal op elkaar af te stemmen. Uiteindelijk draait het allemaal om het creëren van superfans. Heb je die, dan wordt verkopen kinderspel.
En dat alles zonder RSI in je duimen te krijgen.
Daarom behandelen we niet alleen de ins en outs van Instagram, maar gaan we ook dieper in op e-mail marketing, advertising, sales en copywriting.
En zelfs dat is maar een schijntje van alle resultaten die je ermee kunt behalen. Als je alle lessen, systemen en templates in de praktijk brengt, kun je hier zo €100.000 mee verdienen.
Juist omdat ik weet hoe deze cursus, de livesessies en alle extra’s jouw bedrijf voor altijd kunnen veranderen, wil ik dit toegankelijk voor je houden. Daarom heb je nu de mogelijkheid om mee te doen voor slechts…
Van Scrollen naar Scoren met Instagram
Betaal in 1x krijg toegang tot een msytery bonus
De volgende ronde start in oktober.
Wil je als eerste op de hoogte zijn van de exclusieve early-bird deal? Meld je dan aan voor de wachtlijst.
It will be worth the wait 😉
“Door één story is mijn lijst nu met 20 potentiële klanten gegroeid! Dat is voor mij als fotograaf heel veel. En door te lanceren was mijn shootdag in 2 uur uitverkocht!”
– Caroline – @caarfotografie
✨ Jouw omzet niet meer volledig afhankelijk is van de hoeveelheid uren die je voor klanten werkt. In plaats daarvan is jouw bedrijf schaalbaar en zie je jouw resultaten elke maand toenemen.
✨ Je niet langer een werknemer in je eigen bedrijf bent, maar zélf de touwtjes in handen hebt. Je bedrijf werkt voor jou en geeft je de vrijheid om het op jouw eigen manier te runnen.
✨ Nieuwe klanten naar JOU toe komen – en jij niet eindeloos achter klanten aan hoeft te jagen. (En die maanden waarin jij je zorgen maakt of je de rekeningen wel kunt betalen, liggen voor altijd achter je)
✨ Je niet alleen een groot aantal volgers bij elkaar harkt, maar een warme community om je heen bouwt. Zodat elke nieuwe lancering een instant succes is, omdat je volgers letterlijk zitten te wachten totdat jij iets nieuws aanbiedt.
✨ De posts waar je jouw ziel en zaligheid in stopt vol enthousiasme worden ontvangen en je volop reacties krijgt.
Klinkt pretty damn good, toch?
Ik heb goed en slecht nieuws voor je.
Laten we beginnen met het slechte nieuws: een schaalbaar bedrijf dat voor jou werkt, een warme community vol klanten die in de rij staan om van jou te kopen… het komt je niet zomaar aanwaaien.
Maar het goede nieuws is dat jouw leven er over een paar maanden wel degelijk zo kan uitzien. Het enige wat je hoeft te doen, is alle lessen uit de Instapreneur cursus in de praktijk brengen.
Bonus door Mrs e-commerce: Doorlopend verkopen met ads
Bonus door Anne Smeets van WYLD WAVE Studio: Launch template video
Bonusmateriaal :
Ik ben Aranka en ik ben ondernemer en business coach. Na het starten van twee succesvolle bedrijven en het verkopen van mijn online bedrijf, ben ik (startende) ondernemers gaan coachen.
Een van de redenen dat ik al mijn bedrijven succesvol heb gemaakt, is omdat ik heb geleerd hoe ik Instagram slim in kan zetten. Ik heb inmiddels tienduizenden producten verkocht via ‘the gram’ en weet dat dit dé plek is om een community te bouwen, je producten organisch te testen en vervolgens te verkopen aan mensen die al enthousiast zijn over jou en je product.
Believe me, je wil niet weten hoeveel stress, slapeloze nachten en advertentiekosten ik heb bespaard door voor al mijn bedrijven een longlasting community op te bouwen.
Ik geloof volkomen dat Instagram ontzettend waardevol is voor elke ondernemer. Toch voelt het voor veel ondernemers als een complete waste of time.
Daar wil ik verandering in brengen. Na jaren proberen en strategieën testen, heb ik de meest waardevolle kennis en skills samen met mijn ervaringen verzameld in één formule. Zo kun jij leren van mijn successen en de Instagram learning curve met een paar jaar verkorten.
#1 Dinsdag 18 april kick-off & START module
#2 Donderdag 20 april GROW
#3 Dinsdag 25 april NURTURE
#4 Dinsdag 2 mei feedback & Q&A
#5 Dinsdag 9 mei LAUNCH & SELL
#6 Dinsdag 16 mei feedback & Q&A
Alle live sessies zijn om 12.30 uur. Zo kun je tijdens jouw lunch break de kennis tot je nemen en loop je geen andere afspraken mis. Kun je er één of twee keer niet bij zijn? No worries – je krijgt altijd toegang tot een replay. Maak de commitment, zet de data in je agenda en wees erbij!
Komt het toch niet uit? Probeer dan een afspraak te verzetten, een oppas te regelen of vraag om hulp zodat het wel lukt. You got this! Geen tijd is geen excuus.
Absoluut! Geen volgers is geen excuus.
Kopen ze ook van je? Verspreiden ze je boodschap? Heb je iets aan ze? Of komen de likes voornamelijk van vrienden, familie en dat groepje mensen die je ooit op wereldreis hebt ontmoet? Likes of volgers zegt niets over engagement. Dus merk je dat je wel die volgers hebt, maar niet de resultaten, dan is deze cursus zeer geschikt voor je.
Door te leren welke strategieën werken en wat voor posts helpen om meer te verkopen, kun je jouw team beter aansturen. Het zou zonde zijn als jij je Instagram uitbesteed en daar veel geld aan uitgeeft, zonder dat er iets uit komt. Je kunt veel uitbesteden (zoals het design, schrijven van je content en het plannen van je posts), maar als ondernemer ben jij zelf verantwoordelijk voor je strategie. In de Instapreneur cursus leer je hoe je jouw Instagram strategisch slim aanpakt.
Hoeft ook niet! Instagram kan op zoveel manieren worden ingezet, en personal branding betekent niet dat je influencer moet worden.
Reken eens uit hoeveel klanten jij extra nodig hebt om deze investering terug te verdienen. Als jij je handen uit de mouwen steekt en de lessen uit de cursus in de praktijk toepast, is de kans groot dat jij je investering binnen no time hebt terugverdiend. De strategie en processen die je leert in de cursus werken voor mij en honderden andere ondernemers. Het is waarschijnlijk dat ze óók voor jou grootse resultaten kunnen opleveren.
Je houdt lifelong toegang tot de Instapreneur cursus en alle bijbehorende templates, worksheets, opdrachten en systemen. Daarnaast krijg je een jaar lang toegang tot de besloten Instapreneur club.
Er is tien keer een live Q&A dus er is ruimte genoeg om jouw casus voor te leggen en jouw vragen aan mij te stellen.
Aranka. Als je meer wil weten, dan moet je even hier kijken.
Sorry, dat doe ik al een tijdje niet meer. Iets met grenzen.
En ik begrijp het. Je hoeft maar een paar minuten te scrollen op Instagram en er zijn minimaal 3 mensen die je een cursus willen verkopen. Waarschijnlijk heb je al meerdere cursussen gekocht die je vooral veel tijd (en geld) hebben gekost, maar je uiteindelijk amper resultaten opleverden.
Nu kan ik natuurlijk niet ontkennen dat het je wat tijd kost om de Instapreneur cursus te volgen. Vooral de livesessies, 5 stuks die elk ongeveer een uur duren, kosten je in het begin wat tijd. Maar ik weet zeker dat je deze tijd dubbel en dik gaat terugverdienen.
In de cursus leer je handige trucjes om meer content te maken in minder tijd. Bovendien: door een goede strategie te volgen, haal jij de resultaten waar je van droomt in véél minder tijd dan wanneer je zomaar vanuit intuïtie post.
De vraag is niet: ‘Hoeveel tijd kost het om de cursus te volgen’, maar:
Wat kost het jou om nóg een jaar door te gaan zoals je nu bezig bent? Om te zien hoe de ene na de andere concurrent rockt op social media, terwijl jij op hetzelfde niveau blijft aanmodderen. Onderaan de streep verspil je véél meer tijd door zonder plan te blijven posten dan dat je kwijt bent aan het volgen van deze cursus.
Het láátste wat ik wil is dat jij deze cursus koopt en er helemaal niets aan vind.
Heb je na de eerste live sessie het idee dat deze cursus he-le-maal niets voor jou is en dat je er niets uit gaat halen? Stuur me dan gewoon een mail. Dan krijg je het volledige aankoopbedrag terug.
Door deze cursus te kopen, loop je dus geen enkel risico.
Je volgt de Instapreneur cursus, leert in korte tijd álles wat je moet weten om meer volgers, leads en klanten aan te trekken via Instagram en wordt onderdeel van een warme community vol gelijkgestemde ondernemers. Je brengt de lessen uit de cursus in de praktijk en ziet jouw Instagram – en daarmee jouw business – floreren. Eindelijk haal je die omzet waar je al jaren van droomt en de ene na de andere leuke klant komt naar JOU toe.
Je denkt: ik kan dit allemaal zelf wel. Je besteedt uren, dagen, weken aan het lezen van gratis tips over Instagram. Probeert wat losse trucjes, maar hebt eigenlijk niet echt een idee waar je mee bezig bent. Het resultaat? Het kost je de grootste moeite om nieuwe volgers aan te trekken, er komen amper klanten uit je instagram en over een jaar sta je nog precies waar je nu staat.
Natuurlijk zou je het liefst al een enorme following hebben, vol warme leads die staan te popelen om iets van jou te kopen zodra je jouw aanbod lanceert. Misschien ben je bang dat je de boot hebt gemist. Is het nog niet te laat om te groeien op social media? En hoe zit het met dat algoritme? Is dat niet één grote ellende?
De tijden op Instagram zijn veranderd. Wat vroeger werkte om snel meer volgers te krijgen, werkt al lang niet meer. Maar het goede nieuws is dat het heus niet te laat is om nog te beginnen met Instagram. Je moet alleen je strategie wat aanpassen.
Bekijk het eens op deze manier: over een jaar zou je jezelf waarschijnlijk voor je kop slaan als je niet NU was begonnen met Instagram. Jij laat toch niet nóg een jaar voorbij gaan zonder dat je dichter bij je doelen komt?
Het liefste was je járen geleden al begonnen met verkopen op Instagram. Maar er komt geen betere dag meer dan VANDAAG om alsnog te starten.
Je bent helemaal onderaan de pagina aangekomen. Je weet nu alles. Het enige wat rest is je inschrijven voor die cursus. En o ja, je hebt mijn nummer nog niet. Heb je nog andere vragen of wil je weten of #instapreneur wel echt de beste keuze is voor jouw business?
Stuur me een berichtje via Whatsapp. Ik beantwoord elk berichtje persoonlijk!